Χρόνια πολλά Σταχτοπούτα

Περάσανε τα χρόνια σου και σου αφήσανε ρυτίδες και βαθιές αυλακώσεις στο πρόσωπο σου, αλλά εσύ παραμένεις όμορφη, ομορφότερη από ποτέ. Χρόνια σου πολλά λοιπόν και να ξέρεις πως ακόμη και αν οι αυλακώσεις από το πρόσωπο σου έχουνε καλυφθεί από τη στάχτη αυτού του κόσμου μην θαρρείς πως η θωριά σου ξέφτισε. Κάθε άλλο! Παραμένεις η ομορφότερη από όλες, παραμένεις μοναδική. Σε αγαπώ. Σε αγαπώ τόσο που πικραίνομαι για την κάθε φορά που από ανοησία θεώρησα πως δεν ήξερες τι έλεγες, πως νόμιζα πως  ήμουνα ικανότερος από ότι  πραγματικά ήμουν, που βιαζόμουν να κερδίσω αγώνες και έπαθλα. Εσύ όμως ήσουν πάντα εκεί, σε κάθε βήμα μου, σε κάθε πείσμα μου. Χρόνια πολλά σου λοιπόν και να ξέρεις καλά πως τώρα πια καταλαβαίνω καλύτερα και νοιώθω περισσότερο. Και κάτι ακόμη καλή μου, που εσύ μου έμαθες, η στάχτη  στο πρώτο αεράκι φεύγει και διαλύεται όπως διαλύονται και εκείνοι που είναι  φτιαγμένοι από σκόνη..


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Άντε και καλή μας αρχή..

Η δεύτερη ζωή..

Τι να πει ένας τίτλος για δυο χρόνια..