Ζήσε το τώρα!

Ζήσε το τώρα! Αυτό θέλω να πω προς το παρών. Τα έχουν πει και άλλοι, (πιο διάσημοι και σοφοί) και αν και δεν είμαι fun του Μπουσκάλια ούτε και του Κοέλιο,  (καθώς έχω περάσει πλέον την εφηβεία προ πολλού και οι αναζητήσεις μου περάσανε σε άλλο στάδιο) οι άνωθεν έχουν δίκιο. Ζήσε το τώρα! Και καθώς το επόμενο κοντινό στάδιο της μέσης ηλικίας αρχίζει και με προβληματίζει όσον αφορά τον πόσο χρόνο έχω πλέον μπροστά μου αν υποθέσω πως θα ακολουθήσω την φυσική πορεία των πραγμάτων και όχι κάποια ατέρμονη θεώρηση του "κουφάλες δεν θα πεθάνουμε ποτέ" αρχίζω και έχω ποιοτικές (και όχι ποσοτικές) ερωτήσεις για τον εαυτό μου. Καλώς η κακώς φτάσαμε περίπου στα μισά και οφείλουμε μια μικρή αναθεώρηση έως το σήμερα. Θα άλλαζα πράγματα; Ναι πολλά! Και φυσικά συμπεριφορές, αντιλήψεις, θεωρήσεις και πολλά άλλα. Θα ξαναέκανα τα ίδια λάθη; Ναι πιθανότατα κάποια από αυτά θα τα ξαναέκανα πολλές φορές καθώς η αμαρτία όπως λένε είναι γλυκιά. Και τώρα η ερώτηση που όλοι περιμένουν.. Έχεις μετανιώσει;

ΟΧΙ θα ήθελα να είναι η απάντηση, αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να το πω αυτό, και δεν μπορώ να το πω γιατί διαπιστώνω πως στο ρουν της ζωής μας οι επιλογές μας καθορίζουν πολλές φορές ακόμη και το γενικότερο πλαίσιο στο οποίο κινούμαστε. Κάρμα λοιπόν από επιλογές ή μια μοίρα που την ξεγελάμε; Ίσως τελικά και να με βόλευε μια αρχαϊκή θεώρηση μιας επίπεδης Γης και ενός προκαθορισμένου  κόσμου αν δεν πίστευα ακράδαντα πως βρισκόμαστε όλοι μας σε ένα μαθηματικό σύστημα τυχαίων επιλογών. Συνεπώς ας μην το ζορίζουμε και πολύ..

Ζήσε το τώρα!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Άντε και καλή μας αρχή..

Η δεύτερη ζωή..

Τι να πει ένας τίτλος για δυο χρόνια..